Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Dünya Ekonomik Forumu Küresel Eylem Grubu üçüncü toplantısına videokonferans yoluyla katıldı.
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, toplantıya ilişkin detayları Twitter hesabından duyurdu.
Çavuşoğlu, Türkiye’nin yeni tip koronavirüs (COVID-19) salgını sırasındaki uluslararası çalışmalara katkılarını paylaştı.
Çavuşoğlu açıklamalarında şunları kaydetti:
“Dünya Ekonomik Forumu Küresel Eylem Grubu 3. Toplantısına videokonferansla katıldık. Ülkemizin salgın sırasındaki uluslararası çabalara katkılarını paylaştık. COVID-19 zayıf noktaları gösterdi ama şimdi daha iyi ve güvenli bir dünya yaratmak için fırsatlarımız da var. ”
KAYNAK:TRT HABER
Son Güncelleme: 15 Eylül 2020 | Etiketler: AB, AK PARTİ, ANKARA, BAKAN ÇAVUŞOĞLU, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, Dünya Küresel Eylem Grubu toplantısına katıldı, EKONOMİ, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, SALGIN, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
Birleşik Rusya Kadın Hareketi’nin girişimiyle Çuvaşistan’da Kırsal Kadınlar Günü kurulmuştur
По инициативе «Женского движения Единой России» в Чувашии учредили День сельской женщины
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
Birleşik Rusya, Orenburg Oblastı’ndaki Buguruslan’da mağdurlara yardım sağlamaya devam ediyor
«Единая Россия» продолжает оказывать помощь пострадавшим в Бугуруслане Оренбургской области
При поддержке «Единой России» в Ингушетии провели детские спортивные соревнования