Şanlıurfa Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, 24 Kasım Öğretmenler Günü mesajı dolayısıyla yayımladığı mesajında; tüm öğretmenlerin gününü kutlayarak, pandemi tedbirleri göz önünde bulundurularak, öğretmenlere yönelik çeşitli programlar yapacaklarını ifade etti.
“Yarınlarımızın umudu olan çocuklarımızın, eğitim ve öğretiminde büyük sorumluluk sahibi olan öğretmenlerimize minnet borçluyuz” ifadeleriyle mesajına başlayan Başkan Mehmet Canpolat, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla tüm öğretmenlerin gününü kutlayarak, şunları söyledi:
“Başöğretmen, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün dediği gibi; ‘Toplumun düşmanı cehalet, cehaletin düşmanı öğretmenlerdir.’ Çocuklarımızın, gençlerimizin eğitimi için gece, gündüz demeden çalışan tüm öğretmenlerimize minnettarız. İçinde bulunduğumuz bu zorlu pandemi sürecinde de, öğretmenlerimiz çocuklarımızın eğitimden geri kalmaması için sürekli çaba sarf etmekte. Her koşulda, çocuklarımızın geleceğini düşünen fedakar öğretmenlerimizin, Haliliye Belediyesi olarak her zaman yanlarında olduk ve olmaya devam edeceğiz. Öğretmenler Günü dolayısıyla da, bir etkinlik dizisi planladık. Gecesini, gündüzünü öğrencileri için harcayan öğretmenlerimize vefa borçluyuz. Bu duygu düşüncelerle, tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Günü kutlar, ebediyete intikal etmiş tüm öğretmenlerimizi de rahmetle anıyorum.”
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Son Güncelleme: 24 Kasım 2020 | Etiketler: ‘24 Kasım Öğretmenler Günü’ Mesajı, BAŞKAN CANPOLAT, BAŞKAN CANPOLAT ’TAN 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI, Haliliye Belediye, MEHMET CANPOLAT
FATİH ÖZBEK `DAN 23 NİSAN MESAJI
İŞ İNSANI METİN ÖZBEK `TEN 23 NİSAN MESAJI
İŞ İNSANI METİN ÖZBEK GELDİĞİ YERİ UNUTMADI
AŞAV MARDİN ŞUBE BAŞKANLIĞINA MUHAMMED DEMİREL ATANDI
AVUSTURYA TÜRK FEDERASYONU RAMAZAN FESTİVALİ YAPACAK
Vladimir Yakushev: Öğrenciler olarak gerçekten olgun ve güçlü insanlar oluyoruz