Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sahillerde artan tatilci yoğunluğu üzerine COVID-19 uyarısı yaptı.
Sağlık Bakanı Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımla tatilcileri uyardı. Koca, “Birinci dalga sahillere indi. Tatilde dikkatli olalım” paylaşımını yaptı.
Kurban Bayramı tatili nedeniyle sahillere ve turistik beldelere akın eden vatandaşlar yoğunluk oluşturdu. Ege ve güney sahillerinden çekilen kareler yoğunluğu gözler önüne serdi.
KAYNAK:TRT HABER
Son Güncelleme: 02 Ağustos 2020 | Etiketler: AB, AK PARTİ, ANKARA, chp, cumhurbaşkanı erdoğan, DEVLET BAHÇELİ, DÜNYA, EKONOMİ, EMNİYET, gelişmeler, google, google haberler, güncel haber, gündem, HABERLER, HAYAT, İLLER, istanbul, JANDARMA, KEMAL KILIÇDAROĞLU, KÜLTÜR SANAT, MAGAZİN, MHP, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, SALGIN, SİYASET, SİYASİLER, son dakika, SPOR, tatilcileri uyardı, TSK, TÜRKİYE, ÜLKELER, virüs
По инициативе «Женского движения Единой России» в Чувашии учредили День сельской женщины
Kaliningrad’da Birleşik Rusya, yaşlı nesil için dövüş sanatları eğitimi düzenliyor
Birleşik Rusya, Kazan’da bir çalışma gençlik forumu düzenledi
«Единая Россия» провела в Казани форум рабочей молодежи
Birleşik Rusya, Orenburg Oblastı’ndaki Buguruslan’da mağdurlara yardım sağlamaya devam ediyor
Birleşik Rusya’nın girişimiyle Ulyanovsk’ta Olimpiyat sporunun tarihi üzerine bir bilgi yarışması düzenlendi